Re: lug-bg: Sound card problems

  • Subject: Re: lug-bg: Sound card problems
  • From: jhs@xxxxxx (Ivan Petrov)
  • Date: Thu, 10 May 2001 10:00:36 +0300

Zdrasti!

Mnogo mi prilicha da imash aktiven esd. toj sasto moje da minava v suspend.
a taka naj-veroitano se reduvat esd i artsd suspend/wake, wake/suspend.
dobre, xmms ti raboti prez esd, no nisto drugo ot KDE apps predpolagam.

A ti kak go install-na KDE-to? Binaries s package manager, ili si go
compiliral sam.
Preporachitelno e da si go compilirash. taka ako ti lipsva nesto - ste
raberesh i KDE ste
se link-ne podhodiasto kum sastetvuvastite libs.
Osobeno ako obarnesh vnimanie na tova kakvo pishe v opciite ->
./configure --help.
Dobre e da si compilirash i Qt-to.
Tova uprajnenie sam go pravil niakolko pati i raboti bezpogresno.
Obache e dosta mazohistichno. Otnema MNOGO vreme.
Na Celeron 550 (366@100MHz) okolo 12h, no ne sam go zasichal.

Imah samo mnogo iak problem s compiliraneto na kdelibs-2.1.1 i 2.1.2.
za niakakva definicia v koda za niakakva biblioteka.
braknah tuk-tam iz source (na magia i na opita na proba-greshka zastoto ne
sam programist
i ot C++ pochti nisto ne hvastam a puk ot tova avtomatichno configurirane -
bakel tc).
Sashto taka i kdeadmin-2.1.1 mi garmeshe nesto za rpm supporta, no go
izriazah ot makefile-to
zastoto sam sa Slackware i ne polzvam rpm i vsichko e OK.

Uspehi!
Ivan Petrov