  • Subject: Re: lug-bg: Obrazovanie
  • From: jhs@xxxxxx (Ivan Petrov)
  • Date: Thu, 10 May 2001 10:32:27 +0300

Zdravejte!

Obazdam se po tazi tema malko kato cherna stancia...

Tova pochna da prilicha na zaformiast se revolucionen front.
Samo deto v tazi igra s pushki i sabi ne moje da se dejstwa :))

Dobre, da predpolojim, che ste ima niakolko prepodavatela, koito ste nalivat
naistina akal
na podrastvastitie  (izkluchvam tezi koito sa prieli komputrite i prochee
kato svoe prizvanie).

Niama da reazduvam kak ste im badat oriazani zaplatite, kato na
"revoliucioneri"...

Izlica ot VUZ-a mazka, koiato bez problemi raboti na unix kato user, opravia
se s elemntarni
admin zadachki po nego, pishe si ofertite, otchetite, raboti snosno na
console,
ako stete i si organizira db s mysql...

Mnogo rozovo, daje perfektno!

No maceto reshava da kandidatstva za rabota, kadeto se iziskva komputerna
gramotnost.
Otiva nadahana na interview-to.
- umeete, li da rabotite s M$ Excel?
- a M$ Word?
- a kakvo ste kajete za M$ Outlook?
-- nisto, no az moga ....
(tuk e prekasnata ot intervuirastia s "blagodaria Vi, vsichko naj-dobro, ste
vi se obadim za rezultata.
molia sledvastia!").

ne mi posochvajte chastni sluchai v koito nestata ne stoiat taka, pls! znam,
che gi ima, no sa izkluchitelno nistojen broj.

Gorkoto momiche! ste si umre gladna.
Ili ste i se naloji da izkara "kurs po komputerna GRAMOTNOST" :)))))))

prosto edin kazus, kojto mi hrumna i bez da mislia mnogo go postvam...
tova e edin izkluchitelno kompliciran vapros, kojto nie (a ako ste i ciala
BG da se vdigne) ne mojem da go reshim. - ima korespondencia s chuzbina pod
formata na e-mail s attachmenti ot word i excel, koito
kakto e izvestno ne se otvariat 100% savmestimo ot StarOffice i/ili KOffice.
togava partniora ti otsresta (kojto e samodovolen i ogranichen) ti kazva,
che polzva naj-dobroto
za celta i ti kato bedno balgarche go gubish MNOGO lesno ili minavash i ti
na "naj dobria" software...

tiga tolkova, che pochna da mi se povdiga...

Molia za izvinenie vseki, kojto schita che sam go zasegnal lichnostno i/ili
profesionalno !!!

Pozdravi!
----------------------------
Ivan Petrov

P.S. vizirah vaobrajaemo ice ot jenski pol, kato naj-veroiatnoto za
sekretarka za kazusa, ne ot
negativno otnoshenie. ako stete ste izmislia kazus i za lice or majki pol
:)) a i nikoj ne bi se zatrudnil
da go napravi.

наши приятели

линукс за българи