Re: lug-bg: Statiqta v Trud

  • Subject: Re: lug-bg: Statiqta v Trud
  • From: root@xxxxxxxxxxxxxxxx (Hristo Genkov)
  • Date: Mon, 25 Jun 2001 14:55:57 +0300 (EEST)

Govoreiki za browsers - vchera installnah Netscape 6. Dyrji se dosta
stabilno i ima vsichkata shareniq, koqto sme sviknali da vihdame v IE. Che
i gazarii ot sorta na skinove:) Potrebitelq v nikakyv sluchai nqma da byde
oshteten pone ot tazi gledna tochka.
A za prevoda - dali ne moje na vseki ot grupata da se metne po malko
material? Ne vqrvam tuk da ima hora, koito ne "chuvat" English. Trqbva
samo nqkoi, koito e dosta navytre s Linux-a (az ne sym) da organizira
akciqta - na kogo kakvo da se izprati za prevod... Predi nqkolko dni beshe
pisano, che grupata nabroqva nad 200 choveka - che tova ot kadeto i da go
poglednesh si e dostatychno za personal na edna prilichna softuerna
firma:) Az sym tuk ot skoro i ne poznavam horata, koito sa "bash
maistorite" ot uchastnicite. Shte ima li nqkoi, koito da se nagyrbi s
takava zadacha? Vse pak, tova shte ostane v istoriqta:)
Pozdravi!