Re: Re: Re: lug-bg: Azbuki

  • Subject: Re: Re: Re: lug-bg: Azbuki
  • From: todorin@xxxxxx (Todor Belev)
  • Date: Wed, 18 Sep 2002 17:14:51 +0300 (EEST)

Hvashtash se za dumata.
Iavno ne dobre se izrazih za KDE ili GNOME.
Mnogo mazno stava kirilizaciata na X ot XF86config faila.
Ne malko hora go praviat i stava dobre navsiakyde pri tova...
Bez znachenie kakyv e window managera-a...
A az skromno moga da kaje che BGLinux e Flextype pri Linux-a.
Bez da iskam da obidia Anton - prosto podhoda e pochti syshtia.
Da reshim problema kato syborim planinata i kakto sme trygnali predi 6 godini taka da prodyljavame, nishto che veche se praviat raketi , te nas ne ni interesuvat nie edno si znaem edno si baem.

Todorin