Re: lug-bg: Azbuki(lame)

  • Subject: Re: lug-bg: Azbuki(lame)
  • From: portal_bp@xxxxxxxxx (Politik Politik)
  • Date: Wed, 18 Sep 2002 09:24:01 -0700 (PDT)

Zdravejte na vsichki, molia vi prestanete s toia spor
tip za i protiv chalgata, heavy metala , mcdonalds i
tn i tn........ povecheto vi poznavam mailo-vo shtoto
az samo cheta tuk shtoto sym linux-a mie zamestitel na
win-a serverski go polzvam dosta slabo i nqmam
problemi dostojni za spodeliane.........i iskam da vi
kaja che si razbirate pone dosta poveche ot men i ne
vijdam zashto sporite za i protiv tuj chudo az lichno
sym go probval ne mi svyrshi rabota ne sym se boril s
nego sega na KDE sichko mi e nared i tolkova... free
to choose no ot druga starna zastavam tvyrdo zad anton
zinoviev az sym programmer i moga da si predstavq kvo
mu e bilo dokato go e pisal taka che ako niakoj ima
neshto protiv bglinux-a private obsydete s anton a pyk
postnete smislenoto reshenie tuka
sorry za toia mail no si misleh che shte sprete.....