Re: lug-bg: Linux Dedicated Servers

  • Subject: Re: lug-bg: Linux Dedicated Servers
  • From: denikide@xxxxxxx (Denislav)
  • Date: Wed, 18 Sep 2002 20:38:39 +0300 (EEST)

Blagodaria na Andrei. Iavno az sum bil oburkan kakto toi e napisal i ot
tova idva cialoto nedorazumenie. Ta osnovno biah podveden ot statia v
koiato se opisvashe izgrazdaneto na cluster i bshe spomenato za Dedicated
server, iavno ot tova sum se oburkal. Blagodaria mnogo na vsichki
otzovali se.

==

12MB-POP3-WAP-SMS---TOBA-E-mail.bG