Offlist posts [Was: Re: lug-bg: IPX question]

  • Subject: Offlist posts [Was: Re: lug-bg: IPX question]
  • From: zimage@xxxxxx (Theodor Milkov)
  • Date: Wed, 2 Oct 2002 20:59:38 +0300

On Wed, Oct 02, 2002 at 07:12:34PM +0300, Plamen Tonev wrote:
> [...]
> neshto po-temata mi pishete na e-mail-a za da ne trupame group-ata s tozi
> problem" i poznaite kakvo sym izrichal - shto za glupost - nali idejata na
> grupata e da se obsyjdat problemi - t.e natrupvane dori i na offline opit ako
> moga taka da go narecha - vseki koito go kasae shte prochete, koito ne go kasae
> pak moje da prochete da i da otkrie otgovor na vypros koito go e mychel predi i
> ne e znael iztochnika mu....izobshto ako shte se postvat tuk postove ot roda
> 'kajete solution-a na private mail' - ne vijdam za kakvo e izobshto mail list.

Po printsip ima i takav podhod - izprashtat se otgovori directno na
mail-a na pitashtia, a toi na kraia izprashta summary do lista. Mnogo
polezna makar i riadka praktika.

> P.S razbira se che ima neshta, koito sa si za private mail samo.

Razbira se...

> In Music We Trust!

Muzikata poniakoga ni vliae ;-)

--
        Theodor Milkov           Administrator IP Networks
        Davidov Electric Ltd.    Phone: +359 (2) 730158