Re: Offlist posts [Was: Re: lug-bg: IPX question]

  • Subject: Re: Offlist posts [Was: Re: lug-bg: IPX question]
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Wed, 2 Oct 2002 20:50:09 +0300

On 02 10 2002 20:59, Theodor Milkov wrote:

na vyprosa: potrysi v archiva na lug-bg (www.mail-archive.com) za IPX routing
pod Linux, nakratko imashe nqkolko implementacii rabotesti v user space (IPX
protocol support v kernel-a razbira se) - za configurirane na IPX interfaces
i daemon za IPX routirane, ponastoqstem poizostaveni dosta ... ipxd i
ipxripd, mars_nwe (po4ti kato samba prevrysta Linux box-a v pseudo Novell
server) maj se kazvasha - ste te iztormozqt oste pri compilaciqta ako ne gi
namerish compiled i to po-dobre da sa static compiled stoto ste beresh qdove
s very very old shared libs, koito tinqmash veroqtno po ryka ... Po-lesnoto e
da kazhesh na Novell'ite (5.0 i nagore maj beshe) da rabotqt po TCP/IP i all
ste sa happy (vyobste IPX gubi users i developers, ne 4e e losh, prosto e
izlishno slozhen) ... pyk cepi mrezhata kak ti dusha saka ;-). Imashe na4ini
za tunnelirane i bridge-irane ama ne moga da gi komentiram.

> Po printsip ima i takav podhod - izprashtat se otgovori directno na
> mail-a na pitashtia, a toi na kraia izprashta summary do lista. Mnogo
> polezna makar i riadka praktika.

bunch of design flows, eto nqkoj:
- ako nqkoj otgovori greshno na pitashtiq, ili ne daj bozhe pagubno, nqma koj
da go popravi, stoto ne vidi mail-a s bad otgovora, t.e. nqma povsemesten
kontrol vyrhu pitaniqta i otgovorite ot vs4iki hora v lista. a bate Linus e
kazal pove4e eyes, all bugs sa plitki ;-)
-ne e kazano 4e polu4ailiq otgovor-a (pravilen ili ne) ste si napravi truda
nakraq da repostne summary, ele pa ako trebe da go redaktira i da go prevede
v vid udoben za 4etene kato kraen rezultat ;-)

P.S. az kolko nesta sym nau4il za sebe si ot 4uzhdi posts, samo az si znam ;-)
taka 4e interoperate forever ;-), razbira se po precenka na usera si ima i
stuff za private mails, to tova e do 4uvstvo za takt, i ne mozhe da se syrdim
4e sme razli4ni.

--
Greets, fr33zb1
[catching up with Sid (the boy next door who destroyed toys :-)]