Re: lug-bg: 6te ima li skoro install fest v sofia?

  • Subject: Re: lug-bg: 6te ima li skoro install fest v sofia?
  • From: bivol@xxxxxx (BIVOL ONLINE)
  • Date: 3 Oct 2002 09:34:37 -0000

Kupi si edno staro PC Pentium(ili 486) s mrejova karta(bez Monitor,Keuboard,Mouse) tova e oklo 50lv + 10 lv za Komplekt CD-ta(moje da si gi svalish am tribva hubav vrazka).
Ste mojesh da testvash i upravliavash lnux-a si ot drugot si PC(za da spestish ot Monitor keyboard i t.n). taka ste mojesh hem Da 4atish v ICQ,Da rabotish S Homesite naprimer i da revesh v takt S MP3-te ot winamp bez da napuskha komfortnata sreda na windows s koiato si sviknall.
Vsi4ki tezi blaginki gi ima i po linux no za tiah tribva pone PII i 256 RAM  + monitor i t.n
Ako slojish 2 OS na edno PC-sta AmA realno niam da mojesh da vidish kak kara linux-a bez rebbot i primerno da si psuensg web server s tvoai homepage :):):)
Ta ti si preceni.
Pozdravi,
BIVOL