Re: lug-bg: OpenOffice - bg dictionary

  • Subject: Re: lug-bg: OpenOffice - bg dictionary
  • From: jason_pramik@xxxxxxx ( )
  • Date: Thu, 03 Oct 2002 13:55:23 +0300 (EEST)

pisah dulgo (abe ne beshe chak tolkova dulgo, ama pustiyat mu mail.bg)
pismo po temata, no mi izteche sesiyata v mail.bg. Nyamam sili i stinki
(v klub sum) za da go pisha otnovo :(((
Ideyata mi e da izchakame - proektut ne e zamnryal, prosto horata se
vrushtat ot otpuska i drugi podobni. Az primerno nyamam dostup do pc-to
si, shtoto imam other problems i hich ne mi e mnogo do tova :( Neka
poizchakame malko - Danchev, prevodut moze da go izpolzva VSEKI, ima
anon dostup do sf.net, nyama problem. Prosto e rano da go pusnem i da
kazem "eto, tova e velikiyat prevod na OO, shtoto izobshto ne e taka.
Imam mnogo neshta po temata, no nyama da gi pisha sega, che sesiyata mi
pak shte izteche.:(( Ne e nuzno da ima unificiran rechnik - vseki sam
reshava kak da prevede neshto, kato znae vse pak, che e dobre prevodite
da sa shodni; zatova v gnome-bg se polzva mail-lista i raboti shemata.
Prevodachut ima svoboda, i toy e user (razbirayte go kato
user/developer, nali tova e ideyata na gnu;)
Vse edno, doskoro.. Shte si procheta pak poshtata sled vreme, zatova
pls, ne iskayte burzi replies. Prosto da pochakame malko.
Nay-vaznoto e da se reklamira proekta, ne da se release early (to
vsushtnost si e release-nat, vseki moze da go vidi, a inache OO prevodut
shte si e postoyanna rabota, nali se razviva i OO) Stana oburkano, no
burzam, da ne mi se izpari i tva pismo :)
chao

--
Iassen Pramatarov
  aka Turin