lug-bg: Mail server s / WEB / WAP / Interface/

  • Subject: lug-bg: Mail server s / WEB / WAP / Interface/
  • From: netadmin@xxxxxx (Krasimir Kovachki)
  • Date: Thu, 03 Oct 2002 14:21:54 +0200

Zdr, na vsichki maniaci..
Imam edno zapitvane, niakoi da znae kade moga da nameria dobre rabotesht
mail server koito da ima web / wap / interface -> i da podarja virtual dom
po vazmojnost da e napisan na php i da ispolzva mysql  server za bozata ot
dani.
Tarsia neshto koeto niakoi e probval i pone moje da mi kaje che bachka
korektno.
Znam che shte se dopisva tuk tame no tova ne e problem.

Ako niakoi e cheval neshto po toia vapros neka  drasne edin mail 10x
predvaritelno.

P.s. Ako niakoi ima nijda ot neshto svarzano s sat tv, programmatroi za
pameti  procesori, programirashti se cards ot sorta na ISO 7816 i dr.. moje
da mi isprati edin mail i shte mu helpna s kakvoto moga .

} Krasimir Kovachki				    {
} E-mail:   wap@xxxxxx / netadmin@xxxxxx/ {
} Web Sait: http://www.wap.bg		    {
} ICQ: 4987601   /   jacki /      			    {