lug-bg: Re: lug-bg: Êîíçîëíà àïëèêàöè îòäåëåíïðîçîðå

  • Subject: lug-bg: Re: lug-bg: Êîíçîëíà àïëèêàöè îòäåëåíïðîçîðå
  • From: lug-bg@xxxxxxxxxxxx (Victor Senderov)
  • Date: Sun, 6 Oct 2002 17:46:38 +0200

On Sunday 06 October 2002 01:24, Minko Markov wrote:

> nova komanda-wrapper, koyato se sqstoi ot edin red:  "xterm -e myprog"
> ili "konsole -e myprog". Tova ne ti li vqrshi rabota?

Da, svurshi mi rabota.  10x mnogo!  Ideyata beshe da nakaram KMail da
izpolzva emacs vmesto Composer za pisane na syobstenia.  Samo ce predi
tova iskah da napravya nyakoi nastoiki na promenlivite na
obkruzenieto, za da vurvi emacs kato horata (font, koito da se
izpolzva, ASPELL_CONF="lang bg" za spellcheck i t.n.) sys kirilica.
Samo ce iskah osven tova da moga da si puskam i emacs sys drugi
nastroiki (primerno ako ne mi tryabva kirilica) i si napisah malka
programa, koyato pita potrebitelya natisnente 'A' za angl., 'B' za
bulgarski i t.n.  Samo ce taya programa tryabvashe da se otvarya v
dopulnitelen prozorec, inace ne mozheshe da se izvika ot KMail
avtomaticno.

Ta tuka mu e myastoto da pitam, ako nyakoi znae, moze li da nakaram
emacs da izpolzva M-x ispell-buffer i M-x flyspell-mode s bylgarski
buffer.  Tova, koeto v momenta sum nastroil izpolva M-x spell-buffer i
promenlivata ot obkruzhenieto ASPELL_CONF, za da izpolzva aspell
rechnika sys bulgarski, koito se poyavi predi izvestno vreme.  (znam,
ce ima ispell za bulgarski, byah nameril link predi, no mi se struva
nelogicno spell-buffer da raboti, a ispell-buffer da ne raboti, pri
polozenie, ce ispell, koito sum instaliral na komp.a si e samo
compatibility script za aspell).

Pozdravi, Victor