Re: lug-bg: Apache

  • Subject: Re: lug-bg: Apache
  • From: andrei@xxxxxxxx (Andrei Boyanov)
  • Date: Mon, 28 Oct 2002 16:38:04 +0200

On Mon, Oct 28, 2002 at 02:10:49PM +0200, BIVOL ONLINE wrote:
> Zdraveite,
> Abe iam edno vapsos4e za pache deto me nervi tuka...
> Znachi znam slednoto:
> Ako apache mije da resoluita domaina(doamian e setupnata)
> http://www.mydomain.com/mydir
> http://www.mydomain.com/mydir/
> sa ok..
> Ako domain ne se resoluira triabva da se dobavia chartickata....
> Tova ok.
> na men problema mi e slednia.
> iskam kato napisha:
> http://www.mydomain.com/mydir?param1=val1
> apacheto da NE go konvertira avtomatichno do:
> [...]

Mislia, che ne mojesh da go napravish. Ako zaiavkata ti kym Apache e za
direktoria i tia ne zavyrshva sys '/', to Apacheto iska ot browsera ti
da si poiska direktoriata kakto triabva - sys '/' nakraia. Tova e
neobhodime, za da rabotiat otnositelnite url-i.

Moje bi ako si poigraesh s mod_rewrite mojesh da postignesh tova, koeto
iskash (vij http://httpd.apache.org/docs/misc/rewriteguide.html), no
spored mene po prosto e samia skript go napravish taka, che da vzima
predvid poslednia slash ili niakakvo drugo takova reshenie.

rgds,

Andrei