Re: lug-bg: Linux & SmartMedia Project

  • Subject: Re: lug-bg: Linux & SmartMedia Project
  • From: mitko@xxxxxxx (Dimitar Peikov)
  • Date: Mon, 9 Dec 2002 19:04:26 +0200

Izvenete za replicata, no mislja che mail-lista ne e jobtiger ili itjobs za
podoben rod pisma. Mnogo se govoreshe navremeto za etikata v pisaneto na
pisma kam maillistata, budete taka dobri da pishete po sashtestvo. Moze na
vseki da se sluchi che njama resource v firmata i da chuvstva che tuk ili tam
moze da si nameri xora, no neka tova da stava kakto i kadeto trjabva.

Pozdravi

On Monday 09 December 2002 17:29, Valentin Tzankov wrote:
> V mojta firma s kanjat da outsource-nat,
> programiraneto na prilojenie na Onechip computer,
> kojto trjabva da zapishe Real-Time signali v/u SmartMedia(ne USB),
>  format-a ne utochnen oste no systestvuvat 4-5 koito vyrshat rabota,
> software za preobrazuvane na signalite ot Analogovi v Tzifrovi e gotov
> systo e napisan software kojto gi predava prez mrejova karta, no
>  FDA izmisli che trjabva da se zapisva i v/u disk. Problema e che sme
> Out-of-Budget i
> za da izleze projecta na pechalba trjabva da se outsource-ne.
> [...]

- --
Dimitar Peikov
Programmer Analyst
Globalization Group
"We Build e-Business"

RILA Solutions
27 Building, Acad.G.Bonchev Str.
1113 Sofia, Bulgaria

phone: (+359 2) 9797320
phone: (+359 2) 9797300
fax:   (+359 2) 9733355
http://www.rila.com

GnuPG key       http://earth.rila.bg/~mitko/mitko.key.asc
GnuPG key       http://www.bgzone.com/~mitko/mitko.key.asc
Key fingerprint 97AF 6192 78E2 AC68 FD56  CCB0 68B9 DF7D B3C1 9ED7