Re: lug-bg: ATA Promise RAID nevoli.

  • Subject: Re: lug-bg: ATA Promise RAID nevoli.
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Mon, 9 Dec 2002 18:11:25 +0200

On 09 12 2002 17:33, Valery Dachev wrote:

> Abe mai debian imat [b,r]ootdisks kompilirani s kvi li ne drivers vutre.
> pogledni im na saita.

ami az bih postypil gore dolu taka (fast hack):
priteglqm nqkoi rescue.bin i root.bin ot debian.org i gi polzvam za da si
napravq custom takiva:

*za rescue.bin (tova e boot):
mount -o loop rescue.bin /floppy
rm /floppy/linux
cp bzImage /floppy/linux
cd /floppy
./rdev.sh
cd /
umount /floppy

(tuk bzImage si e moq kernel image built ot nqkoj si kernel source na nqkoq
machina s custom CONFIG's, kato gledam da se fane na flopito de, ne
nahalstvam vse pak za pove4e ot kapaciteta na diska, ili pone ne mnogo ;-)

*za root.bin (root fs):
mv root.bin root.bin.z
gzip -d root.bin.gz
mount-vam go kato filesystem, edit edit edit ... umount, gzip i raw-vam na
floppy-diska...

P.S. eto tozi tip (http://bazza.com/debian/) e pravil podobni custom floppies
sigurno ima i drugi custom fenove ;-)

Stom kernel-a ima syotvetniq support built-in i mu se podadat syotvetnite boot
options (ako se nalaga, kakto beshe poso4eno v doc-a v predno pismo) nqma
kyde da hodi ... Razbira se mozhe da se polzva samo boot disketata, s
proizvolen root samo trqbva da se ukazhe i ne e debian specific, razbira
se... tova sa rutinni boot+root floppy images. Knoppix mi e interesno kak se
spravq v slu4aq ... ?!

--
Greets, fr33zb1
[catching up with Sid (the boy next door who destroyed toys :-)]