Re: lug-bg: ATA Promise RAID nevoli.

  • Subject: Re: lug-bg: ATA Promise RAID nevoli.
  • From: teodor@xxxxxxxxxxxxx (Teodor Georgiev)
  • Date: Mon, 9 Dec 2002 18:18:41 +0200

Chel sym go tova. Ama tam pishe za do RH 7.3
S RH 8.0 ako go pusna bez draiverite, ne che ne go otkriva (kakto pri 7.3),
opitva se da go nameri i dava kernel panic.
A ako go pusna s noprobe, kakto e opisano v HOWTO-to prosto ne shte da
zahape draivera, shtoto ne e za 8.0.

Okazva se, che vendora (taiwanskata firma Promise) nqma oshte draiver za
Redhat 8.0, no v novite kerneli ima.

Taka che tova howto po-dolu nqma da mi pomogne. DA, na 7.3 si vyrvi, ama na
7.3 ne mi se poznavat Intelskite Gigabit ethernetki.
Kato zwynnah v Intel-Greece za tozi problem i te sled mnogo umuvane mi
predlozha da mina na 7.3, kato shte mi smenqt mrezhovite
karti na dynoto ot Gigabit na 100Mbit... Da pukna ako znam kak shte smenqt
vgradenite na dynoto karti.