Re: lug-bg: Linux & SmartMedia Project

  • Subject: Re: lug-bg: Linux & SmartMedia Project
  • From: mitko@xxxxxxx (Dimitar Peikov)
  • Date: Tue, 10 Dec 2002 11:34:16 +0200

On Tuesday 10 December 2002 09:46, Valentin Valchev wrote:
> Íå ðàçáèðàì çàùî íåäîâîëñòâàø?

> Íå ìèñëÿ, ÷å òàêèâà ïèñìà ñà íåïðèåìëèâè çà ëèñòàòà.  êðàéíà ñìåòêà LUG =
> Linux User Group. Íèùî íå ïðå÷è íÿêîé îò òåçè Users äà å è ïðîãðàìèñò, è òî
> òàêúâ, ÷å äà å çàèíòåðåñîâàí îò êîíêðåòíîòî ïðåäëîæåíèå, êîåòî îò ñâîÿ
> ñòðàíà äîêîëêîòî âèäÿõ ñòàâà äóìà çà ïðîåêò, êîéòî ùå âúðâè ïîä Ëèíóêñ.

Ne nedovolstvam, prosto bix iskal da povdigna vaprosa, dokolko e osnovatelno
da zapochnat da se poddurzat njakolko listi, no malko po tochno profilirani?
Neka si ima LUG-BG, losho njama, no ne e li po dobre da se profilirat
njakolko mailing listi (za mrezovi administratori, za programisti, za novi
potrebiteli, za rabota, FAQ, ... etc), ili spored vas pishete kakvoto vi
padne i kakto vi padne a go prashtajte vse tam na onja adres puk to vse
njakoj shte go prochete? Opredeleno ako se poddurza xaos, malko xora bixa ni
prieli na seriozno, koeto rano ili kusno shte da dovede do oricatelni
rezultati ;-(
A vse oshte sam na mnenie che tazi ideja ima budeshte, makar da ima oshte
mnogo da se raboti v tazi nasoka.

> Ðàçáè ðà ñå, ÷å òóê íå å JobTiger èëè ITJobs, íî òî÷íî òóê å ìÿñòîòî êúäåòî
> å íàé-âúçìîæíî äà ñå íàìåðÿò Ëèíóêñ ñïåöèàëèñòè. Ñàìèÿò ôàêò, ÷å
> ïðåäëîæåíèåòî çà ðàáîòà ñå àíîíñèðà ïúðâî òóê å ïðèçíàíèå, ÷å ÷ëåíîâåòå íà
> òàçè ãðóïà ñà ñïåöèàëèñòè è òî îöåíåíè.

> ProSyst Bulgaria Ltd.            Valentin Valchev
> 48 Vladajska Str.                Project Manager
> Sofia 1606, Bulgaria             Dept: mBedded Server/Broadband
> http://www.prosyst.com/          Phone: +359 (2) 9523581-107
> Leading Software Technology for Open Service Gateways

- --