Re: lug-bg: GNUPG - off

  • Subject: Re: lug-bg: GNUPG - off
  • From: mano@xxxxxxxxxxxxx (Marian Popov)
  • Date: Fri, 13 Dec 2002 14:34:08 +0200

Koi ti vkara taia muha v galavata?
Az lichno mnogo obicham da cheta tvoite dokumentacii
osobenno za Sendmail. Strashno mi e interesno i mislia
che ne samo az mislia taka. Kakvoto i da se e sluchilo
iskam da znaesh che chetoh i za GNUPG i makar che
ne sym mnogo naiasno kakvo znachi tova mi beshe
mnogo interesno da go cheta i nauchih mnogo novi neshta.

Ne che sym protiv Velin da pishe ama toi po-dobre da
si gleda Debianite :)) (Velin ne se obijdai).

I da ti kaja oshte neshto. Ako niakoi ne haresva
dokumentaciite ti prati go da vyrvi po diavolite
i hich da ne ti puka. Da chete english versions.

mano