Re: lug-bg: GNUPG - off

  • Subject: Re: lug-bg: GNUPG - off
  • From: borj@xxxxxxxxx (Boris Jordanov)
  • Date: Fri, 13 Dec 2002 15:02:11 +0200

On Friday 13 December 2002 14:34, Marian Popov wrote:

> I da ti kaja oshte neshto. Ako niakoi ne haresva
> dokumentaciite ti prati go da vyrvi po diavolite
> i hich da ne ti puka. Da chete english versions.

Guys, guys - po-poleka. Njama li naj-nakraja da sviknem s tova, che vseki ima
pravo na mnenie i individualnost? I, che te trjabva da budat ceneni kato
osnovni kachestva na individa? Ne e nuzno nikogo da prastame po djavolite.

Veso, ne se stjagai tolkova pich, dali imash stil ili ne _ne_e_ seriozen
vupros. Tova deto go pishesh ne e hudozestvena literatura, ta sled 2, ajde 3
_nachalni_ redakcii na dokumenta da se ochalkva toj da e i stilisticheski
izdurzan e ... nelepo. Tova e podhod na sekretarka - da go napravim pretty,
puk posle i ste go zapulnim sus sudurzanie. Dovurshi sudurzanieto, sustinskia
tekst. Posle stil, gramatika, antetki i fintiflushki. Te _sa_ neobhodimi za
udobnoto i leko vuzpriemane na dokumenta, no ne sa negovata glavna stojnost.

Koeto izobsto ne se burka ot cvetovete, predpolagam povecheto printeri
pechatat i sivo... Cvetut e tipografski (i ne samo) element, sluzi (v
tekstovi dokumenti kato tozi) za da akcentira - zaglavia naprimer.

Suglasen, italica se chete po-leko ot podchertavkite...

Ne sum suglasen, ako veche e izbran italic za podchertanite pasazi ne bi
trjabvalo da go izpolzvame za _drugi_ elementi ot dokumenta

Zashto, zashtoto dokumenta izglezda po-razkurshen?!? Pisnalo mi e ot
dokumentacia, koj idiot e reshil, che v neja ne trjabva da ima tipografski
elementi?

S tia sum suglasen...

Ñ?Ñ?пене, Ñ?азбиване... пÑ?едложи неÑ?о

'acceptable' moze bi e tursenia smisul, da ne e hubav prevod, moze bi
"optimizirani" v sluchaja e dobur zamestitel

e tova ne e uchebnik po UNIX, shto ne vzeme da napishe i distribution specific
instrukcii? Mi shtoto ne tova e celta na dokumenta. V armiata te uchat da
streljash, a kak e napravena pushkata e predmet na tehnologia na metalite i
oste njakolko disciplini...

Susto i tova, prosto ne e predmet na obsuzdane...

Izobsto sprete da si igraete na vojna, vsichki znaem kolko sme veliki, dajte
sega zaedno ako moze da izvurshim nesto koeto moze i da ne e tolkova veliko,
ama da vurshi rabota na ne-tolkova velikite.

- --
Take care

Boris Jordanov (borj) <borj@xxxxxxxxx>
ICQ 10751645

CB23 8B52 5FBC F36A 1B61  F1ED 2831 E52D AAFF 7B08
http://borj.freeshell.org/borj.asc
To err is human...
to really foul up requires the root password.