(no subject)

  • Subject: (no subject)
  • From: linux_user@xxxxxxx (Nikolai Diankov)
  • Date: Sat, 28 Dec 2002 13:45:16 +0200 (EET)

HEEEEELP :O

Imam 2 problema s Mandrake Linux 9.0:

1. Smenuh mu razdelitelnata ot 800x600 na 1024x768 (siguren sum 4e
monitorut mi gi poddurja) i ne 6te da mi se pusne KDE3! restartirah, no
ne stava! Ne iska da startira KDE3, no mu se puska 6ela. Ot tam moje li
da se napravi ne6to?

2.Konfigurirah si Net-a no ne moga da si nastroq samba server-a taka, 4e
da vijdam drugite kompiytri v mrejata. As i ne snam ot kade se gledat :)

6te sam vi beskraino blagodaren ako mi pomognete. Blagodaria VI
predvaritelno.

Nikolai - na4inae6ia po linux