lug-bg: Re: resolution & samba problems

  • Subject: lug-bg: Re: resolution & samba problems
  • From: jason_pramik@xxxxxxx ( )
  • Date: Sat, 28 Dec 2002 17:23:47 +0200

Ìîëÿ, ñëàãàé çàãëàâèÿ íà ïèñìàòà ñè, òàêà ñïåñòÿâàø ïîíå ìàëêî îò ãðèæèòå íà îòãîâàðÿùèòå òè ;)

On Sat, Dec 28, 2002 at 01:45:16PM +0200, Nikolai Diankov wrote:
>Imam 2 problema s Mandrake Linux 9.0:
>
>1. Smenuh mu razdelitelnata ot 800x600 na 1024x768 (siguren sum 4e
>monitorut mi gi poddurja) i ne 6te da mi se pusne KDE3! restartirah, no
>ne stava! Ne iska da startira KDE3, no mu se puska 6ela. Ot tam moje li
>da se napravi ne6to?

 Íå êàçâàø êàê ñè ÿ ñìåíèë - ðåäàêòèðàë ñè /etc/X11/XF86Config-4 èëè ñè èçïîëçâàë íÿêîÿ GUI ïðîãðàìà íà äèñòðèáóöèÿòà ñè..
 Íàé-âåðîÿòíî, äîðè äà ïîääúðæà ðàçäåëèòåëíàòà ñïîñîáíîñò, ìîíèòîðúò òè íå ïîääúðæà äàäåíàòà ÷åñòîòà íà îïðåñíÿâàíå (èëè íåùî äðóãî). Âèæ man XF86Config-4 è ñè ðåäàêòèðàé ñúîòâåòíî /etc/X11/XF86Config-4

 Àêî íå ñòàâà, äàé ïîâå÷å èíôîðìàöèÿ, íàïðèìåð ïðàòè êîíôèãóðàöèîííèÿ ôàéë (íàé-äîáðå ãî êîìïðåñèðàé âñå ïàê;)

>2.Konfigurirah si Net-a no ne moga da si nastroq samba server-a taka, 4e

 /etc/samba/smb.conf - ðàçãëåäàé ãî è ðåäàêòèðàé íóæíîòî. Íàé-âåðîÿòíî íå ñè çàäàë workgroup - òàçè, â êîÿòî ñà äðóãèòå êîìïþòðè..
 Àêî òè å òðóäíî ïðåç shell-à, ïîëçâàé mc - äîñòà óäîáåí â íÿêîè ñëó÷àè å ;)

>da vijdam drugite kompiytri v mrejata. As i ne snam ot kade se gledat :)

 Ìîíòèðàò ñå ñ smbmount (msn smbmount) èëè ñå ïîëçâàò ïðîãðàìè êàòî linneighbourhood, tksmb, çà ìîíòèðàíå ñ öúêàíå íà ìèøêàòà - gnomba, komba...
 Ìîæåø äà ïîëçâàø è lisa - âãðàäåíà å â konqueror (â íàñòðîéêèòå íà konquerora çàäàâàø îâõâàò, â êîéòî äà òúðñè â ìðåæàòà)..

 äàíî òîâà ïîìîãíå ;)

--
ßñåí Ïðàìàòàðîâ
  aka Turin

<HR>
<UL>
<LI>application/pgp-signature \\\\\\\\\ \\\\: stored
</UL>