Re: lug-bg: Debian questions

  • Subject: Re: lug-bg: Debian questions
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sat, 28 Dec 2002 16:29:32 +0200

On 28 12 2002 15:45, RedHead Linux User wrote:
>  Blagodarq na Marian Popov i na George Danchev za
> tolerantnostta i 4e izobshto reply-naha! Izvinavam se,
> 4e taka byrzo se nahvyrlih da spam-vam v lug-a, no ot
> tolkoz entusiazym da napravq tova/onova.. do tuk se
> stigna :}

entusiazym vinagi e mnogo dobre kato ima, no samo toj ne stiga, trebe se 4ete
i da se osmislq (poslednoto e osobeno vazhno, ina4e pyrvoto se obqsmislq)
stoto software e bezdna, osobeno kogato e otvoren i mozhe da se pipa
nadylboko...

>  V momenta 4eta prilejno prepory4anata mi dokumentaciq
> ot hd-installed knoppix, zashtoto woody-to neznaino za

t.e instaliral si Debian ot Knoppix CDROM diska s /usr/local/bin/knx-hdinstall
scripta li ? mnogo dobre ;-) ...

> men zashto uporito ne jelae da trygne normalno edin
> x.. hm. 4eta, derzaq i sled 2-3 dena shte probvam pak

imash predvid 4e XFree86 li ne konfiguriran? Opitaj pyrvo po-lesnoto ... boot
ot Knoppix CDROM, izkopiraj na disketa (ili mount nqkoj hdd filesystem i
kopitaj na neq) negoviq /etc/X11/XF86Config-4 . Posle Zapazi nqkyde nastrani
XF86Config-4 fajla na Woody-to i slozhi tozi ot Knoppix-sa (kojto e minal
prez hardware autodetection;-) . Nabludavaj /var/log/XFree86.0.log ... Debian
xfree86 packages polzvat debconf za config, no v fajla si pishe kak da
dobavqsh svobodno i tvoj nastrojki ... Osven tova: dpkg-reconfigure
xserver-xfree86... 4eti i /usr/share/doc/xfree86-common/FAQ.gz... Zavisi i
kyf video hardware imash i t.n.

> s Debian 3.0r1, pyk dano izleze neshto.

da ne vzemesh da preinstalirash "na 4isto"... upgrade ot 3.0r0 do 3.0r1, 4e i
nagore. read docs i ako zapynesh nqkyde pitash.

--
Greets,
fr33zb1