Re: lug-bg: Mem usage Linux&Windows

  • Subject: Re: lug-bg: Mem usage Linux&Windows
  • From: vtzankov@xxxxxxxxxxx (Valentin Tzankov)
  • Date: Thu, 06 Feb 2003 14:32:45 -0500

Mislia che si prav zastoto ako dobavish VM Mem kato colona v Task Man.
se vijda che virtoalnata pamet si ostva edna i systa, az se opitvah da
namerja
nesto za tova v SDK-to im, no neuspjah.  Predpolagam che njakyde imat
njakoj flag ili interface kojto da kazva koe da se swapva. Az se opitvam da
napravja nesto podbno s elemntarna programka pod Gnome, kojato da
serializira
vsichko koeto e Visual v/u diska pri minimizatzia, i v systoto vreme
non-visual time serijni
pototzi  prodyljavat da se zapisvat v DB no nesto mi se
okazva dosta trudno da razgranicha koe da se serializira i koe ne, postignah
njakakyv uspeh s razdeljaneto na prilojenieto na deve t.e. grafichnata chast
e client na ne grafichnta, no  MS sa go napravili mnogo dobre no javno
ne e vyzmojno da im vidish coda.