Re: lug-bg: Mem usage Linux&Windows

  • Subject: Re: lug-bg: Mem usage Linux&Windows
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Fri, 7 Feb 2003 00:18:43 +0200

On 06 02 2003 21:32, Valentin Tzankov wrote:
> Mislia che si prav zastoto ako dobavish VM Mem kato colona v Task Man.
> se vijda che virtoalnata pamet si ostva edna i systa, az se opitvah da
> namerja
> nesto za tova v SDK-to im, no neuspjah.  Predpolagam che njakyde imat
> njakoj flag ili interface kojto da kazva koe da se swapva. Az se opitvam da

ñïîðåä ìåí ñâàï-æàíåòî å ñèëíî ïðåðîãàòèæ íà êåðíåë-à è íåìîæåø äà ìó ñå ìåñèø
äèðåêòíî îò user space ;-) ... èíäèðåêòíî å êàòî íàïúëíèù ôèç. ïàìåò è òîé ñå
âèäè íà òÿñíî è ìÿòà íà ìÿàñòîòî çà ðàçìÿíà .. , å.ã ñóàï ...

> napravja nesto podbno s elemntarna programka pod Gnome, kojato da
> serializira
> vsichko koeto e Visual v/u diska pri minimizatzia, i v systoto vreme
> non-visual time serijni

êàê ùå êîìàíäâàø èëè íàêàðàø êåðíåëà ñ ôóíêöèè îò user space äà ñóàïâà ;-)

> pototzi  prodyljavat da se zapisvat v DB no nesto mi se
> okazva dosta trudno da razgranicha koe da se serializira i koe ne,
> postignah njakakyv uspeh s razdeljaneto na prilojenieto na deve t.e.
> grafichnata chast e client na ne grafichnta, no  MS sa go napravili mnogo
> dobre no javno ne e vyzmojno da im vidish coda.

ëèíóêñ êåøèðà è äúðæè ïðîãðàìèòå â ïàìåòòà, äîêàòî íå áúäå ïðèíóäåí äà ãè
ðàçêàðà (äåìåê êîãàòî çàïúëíèø ïàìåòòà ñ ïðèëîæåíèÿ,... îòâàðÿíåòî íà
fifo/sockets/åòö ñúùî ãúëòà ïî íÿêîëêî Ê), àêî íå å ïðèíóäåí ïðîñòî íå õàáè
ðåñóðñè çà îñâîáîæäàâàíåòî íà òåçè ñòðàíèöè, à åìåñ õàáÿò ùîòî êàòî äîéäå çîð
ñòàâà òåæè÷êî... ñëîæíî å äà ñå îáÿñíÿâà êàêâè âèäîâå mem pages èìà è êàê ãè
òðåòèðà, è íå ìåí íå ìè å ÿñíî áàø ... MS ìàé íå êåøâàò òàêà, è â êðàéíà
ñìåòêà ìàé ãóáÿò êàòî îáùà ïðîèçâîäèòåëíîñò ïðè çàåìàíåòî è îñâîáîæäàâàíåòî
íà ïàìåòòà... ìîæà ìîæå äà ñå îêàæå è ñèëíî àðõèòåêòóðíî çàâèñèìî äå ... íî
åìåñ ñà ñàìî íà x86 ;-)

--
Greets,
fr33zb1