Re: lug-bg: pppd i pptpd

  • Subject: Re: lug-bg: pppd i pptpd
  • From: Tsvetin Vasilev <ceci@xxxxxx>
  • Date: Fri, 08 Aug 2003 09:55:31 +0300

между другото (една подробност) ще се намери ли някой да обърне внимание на ppp developers, че това което предоставят в linux/mppe/ като mppeinstall.sh и т.н. е безмислено и a-la-shoot-your-foot като прилагане на кръпки ... Наблюдавам CVS code-то на ppp (cvs.samba.org) и този mppeinstall.sh... Ето например развитието на коментарите му (останалото ще видите сами;-):
ppp-2.4.2_cvs_20021120
# A quickie script to install MPPE into the 2.2.19+ or 2.4.18 kernel.
# Does no error checking!!!

snapshot от днес:
# A quickie script to install MPPE into the 2.2.19+ or 2.4.18+ kernel.
# Does very little error checking!!!

какви са тия чекове... кво е това чудо ... погледнете го какво прави (и не е сигурно, че дори и скрипта да не мъцне, то пачовете ще са приложени правилно) ... mad & insane, и неразбирам защо е нужно всичко това, след като diff's against vanilla-2.4.18, 19, 20 и т.н. е 100 пъти по-културно, удачно и надеждно ... а не да се чупи сорса като за световно .... Моля, някой да го направи ... щото аз съм бесен и ме избива на тероризъм ;-)
Мое лично впечатление е че ppp, като дебиан пакет е едно от малкото неща които твърдо не ми харесват, общо-взето докато си направя пакет с поддръжка на mppe + radius ми се зави свят, освен това
директорията mppe ту я има ту я няма :)))