Re: lug-bg: pppd i pptpd

  • Subject: Re: lug-bg: pppd i pptpd
  • From: George Danchev <danchev@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Aug 2003 11:01:33 +0300

On 08 08 2003 09:55, Tsvetin Vasilev wrote:

> Мое лично впечатление е че ppp, като дебиан пакет е едно от малкото неща
> които твърдо не ми
> харесват, общо-взето докато си направя пакет с поддръжка на mppe +
> radius ми се зави свят, освен това
> директорията mppe ту я има ту я няма :)))

в момента в Sid е ppp_2.4.1.uus-5_i386, и ако изтеглиш debian source package-а
му, ще видиш, че има debian/patches/ където се прилагат 32 пача към user
space ppp-то (внимавай твоите да не конфликтират с тях;-), обаче той не носи
със себе си бозата от diff's & files to cp in src kernel dir придружени a-la
shoot-your-foot mppeinstall.sh скрипт с lame & incomplete checks която ще
намериш в upstream (cvs) ppp в linux/mppe/ на cvs.samba.org. В source package
на uus-5 няма mppe support в pppd/ ; grep mppe *, в CVS-а на ppp обаче има
Опитай тука с ppp_2.4.1.uus-6_i386
deb http://debian.opal.dhs.org stable main contrib non-free
deb-src http://debian.opal.dhs.org stable main contrib non-free
в changelog.Debian пише, че има MPPE (явно иде реч, че е приложен само за
pppd/, а kernel patches (linux/mppe/) от CVS може и да ги няма, може и да ги
има, щото има пакет kernel-patch-mppe - обаче това е онзи стар OpenSSL
licenced code, дето не плачен за license issues при зареждане;-), обаче не
съм преточил source package-a за подробности, бацнах готовия deb.

Вчера обадих на Frank Cucack (комитера на горната вакханалия) да не се излага
по гореописания начин с пачовете за kernel-a, а да предостави по един diff
against kernel version.
-----------
> But those regular diffs are not enough... you have files to cp to ekrnel src
> dir and do sme (useless) checks (which are even not completed)

You're right, I'll make those into standard patches.

> Please don't get me wrong.
> You have there files to cp like ppp_mppe_compress.c, sha1.c|h, arcfour.c|h
> in the kernel src tree which are obviously not regular diff files... and
> regular diff files like linux-2.4.19-pad.patch to use with the patch
> program ... why do you need to cp and to patch instead just patch'ing with
> the relevant diff's in which case your insane "# Does very little error
> checking!!!" will not be needed anymore.

Most people using this stuff are morons and don't even know how to
apply a patch ...

Демек човека е трябвало да пише insane scripts за прилагане на пачове към
кернел-а щото му се струвало, че еди кой си не можел да ползва patch ;-) Аре
ако беха sane and safe OK, ама те super lame checks ;-)
Та този mppe support ще влезе и в mainline (vanilla) скоро, но е добре да има
regular patches и за по-старите 2.4 ... а не онзи с OpenSSL лиценза ;-)

--
pub  4096R/0E4BD0AB 2003-03-18 <keyserver.bu.edu>
1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB