RE: lug-bg: [OT] forward outgoing mail ?

  • Subject: RE: lug-bg: [OT] forward outgoing mail ?
  • From: "Georgi Sinapov" <georgi.sinapov@xxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Sep 2003 22:53:56 +0300

Това е доста смело...и неправилно изказване. Хората искат да знаят какво правят служителите им (особено ако имат подозрения) и това е в реда на нещата. Както искат да знаят, кога служителите идват на работа и кога си отиват и за това съществуват системи за контрол на достъпа и отчитане на работното време. Също така се интересуват от това, колко пари са похарчили, когато са били в командировка или колко километра са навъртели със служебната кола.

> 2) Umstvenata tragedia na cenzurite i podslushvachite

Нещо бъркаш двата щата...това, че в работата ти се налага да ровиш в логове (понякога и e-mails) и да трасираш следи защото клиентът го иска, не значи, че си ментално обременен.

> Ne se li useshtate, che chrez maila mozhete da hvanete samo niakoi
> deto e pylen laik ili prosto da se naslazhdavate na lichnata drama na
> niakogo?

Уверявам те, че над 90% от служителите, които изнасят служебна информация са на подобно техническо ниво (пълни лаици). Затова мерките за защита на информацията трябва да се комбинират, в смисъл не можа да са само чисто технически, а да се отчита и човешкият фактор, защото някое хрумване на лаик наистина понякога може да те изненада неприятно. Като например да изпрати фирмената ценова листа през web mail...

За наслаждаване на лични драми не ми остава време просто...

Best e-gards,
Georgi Sinapov
Technical Director - "Gramma" Ltd.

3 Tulovo str., 1504 Sofia, Bulgaria