lug-bg: Apache suexec

  • Subject: lug-bg: Apache suexec
  • From: denikide@xxxxxxx
  • Date: Thu, 18 Sep 2003 15:08:37 +0300

Здравейте,
група скоро се сблъсках с следния проблем. Имам slackware на, който върви Apache
1.3.28+PHP-4.3.3+mysql-4.0.15. Apacheto е компилирано с --enable-suexec
--suexec-caller=root. Има проста html страничка в, която има форма, която
предава променлива на Perl script. В скрипта използвам GCI.pm за да обработя
тази променлива, като съответно я ползвам за да копирам едни файлове в
mount-ната директория (много странна файлова система Vision FS(Sco Unix:-()).
Но при опит да копира тези файлове скрипта на съответния mount ми дава следната
грешка в лога на Apacheto:
cp: cannot create regular file `/mnt/alabala/alabala.txt': Permission denied
Правата на root потребителя върху mount pointa са rw.
Някакви предложения, уж CGI скриптовете триябва да се изпълняват с root
превилегии.
За да копирам файловете използвам system в скрипта.
Спечели 50 бонус точки от Shell SMART - http://www.shell.bg