Re: lug-bg: offtopic

  • Subject: Re: lug-bg: offtopic
  • From: "Rostislav Rusev" <rostislav@xxxxxxxx>
  • Date: Fri, 30 Jan 2004 19:47:30 +0200

Zdraveite,

Dosta riadko cheta taia lista, no tozi mail mi napravi vpechatlenie.

Koe tochno e grozno i obidno che ne razbrah?
Kolkoto i da e nevej g-n minister-a e kazal istinata i samo istinata za open
source software-a. Da, toi ne e savarshen. Da, toi ne e savmestim. Da,
obshtata cena na pridobivane e dosta visoka za tova koeto poluchavash.
Niakoi ima li izobshto predstava kolko pari i resursi sa neobhodimi da se
vnedri open source OS v darjavnata administracia? I koi podiavolite shte ia
supportva? Kolko struva portvaneto na segashnia software koito izpolzvat?
Posochete mi pone edin office packet osven MS Ofiice OSX koito e NAPULNO
savmestim s Office packeta za Windows.
Lichno az sam silno za open source software-a (ne samo v DA). No , pishove,
vmesto da se obijdate po-dobre se zamislete kakvo im predlagate vsushtnost.
Za da ima uspeh podobna kampania triabva da predlojite konkreten software,
konkreten razrabotchik na toia software, konkretno reshenie po replacementa
na segashnata situacia.... i oshte mnogo takiva KONKRETNI neshta.

Rostislav Rusev
NET IS Ltd.