lug-bg: Re: lug-bg: Re: lug-bg: липстващ хардуер за лаптоп

  • Subject: lug-bg: Re: lug-bg: Re: lug-bg: липстващ хардуер за лаптоп
  • From: Ivan Adams <ivancho.b@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Jul 2005 10:39:31 +0300

Последното нещо което открих, е че звуковия драйвер е правилно зареден (алсата го доказа). От това:
"The build-in stereo speaker system allows you to hear audio without additional attachments. The multimedia sound system features an integrated digital audio controller that products rich, vibrant sound (result improved with external stereo headphones or speakers). Audio features are software controlled.¨
*последното изречение ме навява на мисълта че нещо не е наред именно с тези вградени колонки.

Сложих външни колонки след което активирах 3Д (виж от снимката по горе) и от алсамиксер включих 6 канален звук и се чува звук на външните. Когато пусна PS Speaker на външните се чува само глух шум. Но звук от вътрешните не чух ...

Та въпроса ми е - някой  пускал ли си е тонколонките на лаптопа си, и въобще нужен ли ми е модул да поскарам тонколонките (или говоря глупости).

п.с. от алсата съм махнал на всички mute
п.п.с. самите тонколонки се увеличават и намаляват от клавиатурата. Тествал съм всички възможноссти