Re: lug-bg: Re: lug-bg: Re: lug-bg: липстващ хардуер за лаптоп

  • Subject: Re: lug-bg: Re: lug-bg: Re: lug-bg: липстващ хардуер за лаптоп
  • From: Nick Angelow <na@xxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Jul 2005 11:14:59 -0400

Ivan Adams wrote:

> Последното нещо което открих, е че звуковия драйвер е правилно зареден
> (алсата го доказа). От това:
> "The build-in stereo speaker system allows you to hear audio without
> additional attachments. The multimedia sound system features an
> integrated digital audio controller that products rich, vibrant sound
> (result improved with external stereo headphones or speakers). Audio
> features are software controlled.¨
> *последното изречение ме навява на мисълта че нещо не е наред именно с
> тези вградени колонки.

> [...]

product: AMILO V Series
vendor: FUJITSU SIEMENS

*-multimedia
product: VT8233/A/8235/8237 AC97 Audio Controller
vendor: VIA Technologies, Inc.
physical id: 11.5
bus info: pci@00:11.5
version: 50
width: 32 bits
clock: 33MHz
capabilities: cap_list
configuration: driver=VIA 82xx Audio
resources: ioport:1400-14ff irq:11

fedora core 4
gnome 2.10

и вградените колонки работят без никакви допълнителни настройки след
инсталацията на операционната система. има звук при ползване на xmms,
mplayer и videolan.

защо не опиташ с някоя live дистрибуция какъв ще бъде резулатата? и ако
не успееш -- да отидеш във фирмения сервиз и да ги наругаеш, друго май
не се сещам.

--
the lunatics are in my head