Re: [Lug-bg] Linux friendly WiFi

  • Subject: Re: [Lug-bg] Linux friendly WiFi
  • From: "Doncho N. Gunchev" <gunchev@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 4 Oct 2007 23:19:10 +0300

On Thursday 2007-10-04 14:35:57 Alexander Shopov wrote:
>  > Има продължение на историята с WiFI-то
> Решението, с което се снабдих е
>   * рутър Linksys WRT54GL 110лв.

И аз, и аз :-)

>   * карта ASUS WL-107g    55лв.

Това когато аз търсех тръгваше с толкова бой, и после така болеше...,
че просто се отказах (бой = patch, болеше = kernel panic).

> Цените по-горе са точни до около 3-4 лева. Зависи къде си купите
> устройствата. Вносителят на Linksys е ComelSoft - така, че там може да
> направите някаква врътка.

Във Варна 110-те лева са 140, от SSI поне :-)

> Иначе - неговия фърмуер съм го ползвал точно един път - колкото да го
> стартирам и флашна с друг - Tomato, чийто интерфейс е много по-приятен.
> Предлага и разни други екстрични, но не ми се налага да ги ползвам.
> Основното предимство спрямо фърмуера на Cisco е най-вече по-лесния
> интерфейс.

Хм, и как го намери това? Всички други фърмуери съм ги чувал, но този не.
Изглежда интересен, има ssh, да взема ли да го пробвам? Доволен ли си,
стабилен ли е? Персонализиране на защитната стена (firewall)? Сега съм
със dd-wrt заради опциите и интерфейса, но не нито лесен, нито интуитивен.

> За картата:

Мерси за информацията, да са ти живи и здрави :-)

  Дончо Н. Гунчев, GPG key ID: 0EF40B9E, Key server: pgp.mit.edu