  • Subject: Re: [Lug-bg] Linux friendly WiFi
  • From: Иво Тачев <ivo_linux@xxxxxxx>
  • Date: Fri, 5 Oct 2007 09:52:48 +0300

Един рапорт за успех:
Edimax 6104K (за около 40 лв. от Вали - www.vali.bg) с допълнително запоен
куплунг за конзола и сериен кабел, преправен от кабел за данни за телефон
Сименс. Флаш-памет = 2 MB, RAM=16 MB. (Срещу някой лев повече има вариант с
USB, а също и с безжичен интерфейс). От производителя идват с Linux.
Това чудо на китайската техника сега работи с разновидността на OpenWRT
kamikaze - ADM5120 (http://midge.vlad.org.ua), като освен че върши работа
като скромно домашно рутерче, приютява и експериментална минималистична тел.
централка Asterisk.
Все пак, наистина най-сигурно си е да се знае, че машинката идва с Линукс на
нея.

Поздрави,
Иво Тачев

наши приятели