Re: lug-bg: ATA Promise RAID nevoli.

  • Subject: Re: lug-bg: ATA Promise RAID nevoli.
  • From: vasil@xxxxxxxxxx ( )
  • Date: 12 Dec 2002 15:35:15 +0100

Íà ñð, 2002-12-11 â 11:06, Anton Tinchev çàïèñà:
> 1. Problema s tia promisi che povecheto ne sa vhashtnost 100% HW ata raid, ami niakoi sa 100% soft ata raid, drugi sas HW acceleracia. Promise se opitaha da dadat nekvi partial source driveri t.e. interfeisnata chast open, a drugata, deto pravi raid smetkite - ugly binari only. Savet - razkarai gi tia controleri, ako sa na dunoto prosto gi izkluchi, bi triavalo da imash dostatachno normalni ata dupki.

> [...]
Lichno moe mnenie - hardware go pravqt po-burzo, otkolkoto uspqvat da mu
pishat driveri za linux,t.e. drivera pochvat da go pishat, sled kato
izleze zhelqzoto... Az taka polzvah Dell PercRaid na edin originalni
delloski mashini, sus drivera, pisan ot Matt Domsch (raboti v dell), s
kojto trqbvashe da si patchna kernela prosto (az i bootvah ot sushtiq
raid masiv... ), i ne sum imal nikakvi problemi (a kato se zamislish,
mashinata mi beshe otvud okeana, i nqmah variant da si pravq
experimenti)...

Taka che prosto si zavisi, ne e zadulzhitelno drivera da e v mainstream,
za da e dobur (kakto izkarvat stable kernelite v momenta prez 4-5
meseca, na momenti chovek prosto nqma izbor, osven da se dopatchne)