Re: lug-bg: ATA Promise RAID nevoli.

  • Subject: Re: lug-bg: ATA Promise RAID nevoli.
  • From: atl@xxxxxxxxxxx (Anton Tinchev)
  • Date: Wed, 11 Dec 2002 15:26:33 +0100

Teodor Georgiev wrote:

> [...]
Znachi za taia platforma - za scsi duno se7500wv2 + scsi backplane za sr1300 = + $139 samo.
Stuva si za vazna mashinka nali?
E i scsi discovete sa malko povechko, ama taka se varshi rabota

Platformata e mnogo strahotna, samo che ima edin big problem
Znachi - se7500wv2 e nai-skapanoto duno ot toia klass. Principno toia chipset e nai-nespoluchlivia za dual p4.
Po pravilo na serveri se slaga SHG2. Na svetlinni godini po napred e ot se7500, a razlikata pak e samo $330.
No kato skorost shte iztiskash pone 3-no (da naistina troino - probval sam go) ako podmiatash danni napred i nazad
(db, web, streaming.....). Samo ako izchisliavash iako pochti bez transfer (renderman, genom&seti @home) skorostta e pochti edna i sashta.
Prosto shinata na tozi chipset - memoty, procesori, pci interconnect ... e 4-ri pati po barza.