Re: distros (was: lug-bg: ATA Promise RAID nevoli.)

  • Subject: Re: distros (was: lug-bg: ATA Promise RAID nevoli.)
  • From: velin@xxxxxxxxxx (Alexander Velin)
  • Date: Thu, 12 Dec 2002 20:21:03 +0200 (EET)

On Wed, 11 Dec 2002, George Danchev wrote:

> ako e binary-only mersi sym (ili pone samo s commercial support + debeli
> argumenti 4e kym momenta nqma otvoren tolkowa dobyr analog) ... vsystnost
> Oracle instalira svoite binaries bash kydeto im ne e rabota i mozhe da
> break-ne nqkoi nestica, ama tova e druga tema ;-)

Izwiniawam se che se nameswam taka otstrani.

Az lichno sym debian fen. Ne smiatam da zapochwam flame war ili da
obiasniawam zashto i kakwo - w strani ot mashinite za koito az reshwam (na
koito ima debian), polzwam slackware (syshto taka sym zapochnal s neia),
RedHat, IRIX, SunOS, HPUX, OpenBSD, OSF1..

S niakolko dumi - winagi si ima prichina chowek da polzwa edna specifichna
OS a ne druga..

Obratno na temata: Oracle oswen RedHat poddyrzhaha i drugi linux-i, kato
SuSE primerno.. skoro ne sym proweriawal wyprosa no mislia che naposledyk
se poddyrzha predimno RedHat AdvancedServer.. populiarnia termin 'ugly
binaries' Oracle Database sym podkarwal w/u slack, debian i redhat..
wyprosa ne e w/u koe wyrwi, a w/u koe imash support. Wyprosa dali iskash
support.. hm, e wypros na lichen wkus, i e dosta politicheski. Wyprosa
zashto Oracle sa izbrali Redhat primerno syshto e politicheski i ne mi se
obsyzhda..

Danchev, kazwaiki Oracle priemam che imash prediwd RDBMS-a im, i mi e
mnogo stranno kakwo imash predwid pod 'instalira kydeto ne im e rabota' :)

kkakto i da e.. izwinenia na wsichki za zagubenoto wreme w chetene na tozi
posting

happy hacking,
velin