Re: Blagogariya mnogo za pomoshta lug-bg: port filtering s IPTABE

  • Subject: Re: Blagogariya mnogo za pomoshta lug-bg: port filtering s IPTABE
  • From: Iassen Pramatarov <turin@xxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 18 Nov 2003 18:59:33 +0200

На Tue, 18 Nov 2003 18:19:56 +0200 Kamen TOMOV написа:

>програми които> ползва за връзка с Интернет.

>И това не е точно така, тъй като може да се реализира transparent proxy

 Все пак, имайте предвид, че услуги, като imap, pop3, cvs (например)
няма да минават през Squid. Ще става за уеб, ftp, всекидневни неща ;) За
другите ще трябда са де инсталират и настроят други посредници; има
такива; но Squid няма да посредничи. Тоест на същата машина, на която е
прозрачният Squid, трябва да има и други прозрачни посредници, за да е
нормален достъпът и да не се реже безпричинно, например POP3-то ;)

--
Ясен Праматаров
  aka Turin