Re: Blagogariya mnogo za pomoshta lug-bg: port filtering s IPTABE

  • Subject: Re: Blagogariya mnogo za pomoshta lug-bg: port filtering s IPTABE
  • From: "neogost2002" <neogost2002@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 18 Nov 2003 21:52:37 +0200

Благодаря за съветите на всички , бяха много полезни . За съжаление моя
SQUID не е компилиран с потдръжка на "enable-delay-pools"  а качването на
нови пакети е доста трудна работа защото всичко което е свързано с
инсталирането и компилирането на пакети е махнато , дори и "Perl" няма има
негова орязана версия калкото да вървят скриптовете на WEB интерфейса така
че за сега ще трябва да почакам нови добавки кам проекта . Ако накой се
интересува каква е тази дистрибуциа маже да погледне на  www.ipcop.org  .

             Поздрави neogost